تعمیرات نرم افزاری موبایل

تعمیرات نرم افزاری موبایل ، عبارت است از تمامی مشکلات نرم افزاری که ممکن است برای تلفن همراه ایجاد گردد. مشکلاتی که برای موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. برخی مشکلات نرم افزاری ممکن است  به سادگی رفع شوند .  اما در برخی موارد وجود تخصص و مهارت ضروری است.به عنوان مثال ؛  گاهی با یک ریست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل حل شود . اما گاهی مشکلات نرم افزاری پیچیده هستند و باید توسط متخصصین بازیابی و تعمیر شوند . متخصصین تعمیر موبایل در مرکز سخت افزار ایران با تسلط به نرم افزارهای موبایل ، تعمیرات نرم افزاری تلفن همراه را در اسرع وقت انجام خواهند داد . بروز مشکلات نرم افزاری در گوشی های هوشمند ، که رایج ترین آن هنگ کردن تلفن همراه می باشد. از ایراداتی است که امروزه توسط کاربران گزارش می شود. این مشکل ممکن است در گوشی های هوشمند با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اتفاق بیفتد.

 

تعمیرات تخصصی نرم افزار موبایل

موبایل ها امروزه بخشی مهمی از زندگی یک فرد را تشکیل می دهد. تقریبا جدا دانستن افراد از فضای مجازی را باید امروزه غیر ممکن دانست. موبایل ها مهمترین وسیله برای این ارتباط می باشند. هر زمان مکانی شلوغ شود فرصتی برای سود جویان نیز بوجود می آید. سود جویان دنیای مجازی هم هکرها هستند که با ارسال بد افزارها سبب آسیب نرم افزاری موبایل ها می شوند. از طرفی هم گاهی اشکلات سیستمی سبب می شود گوشی موبایل شما کارکرد همیشگی خود را نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی موارد مهم در تعمیرات نرم افزاری موبایل های هوشمند بپردازیم و قسمت های کوتاهی از راهکارهای تعمیراتی نرم افزارهای آنها را با شما در میان بگذاریم.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل های هوشمند

همانطور که در بالا ذکر شد مشکلات نرم افزاری موبایل های هوشمند بسیار زیاد و متنوع می باشند. گستردگی  مشکلات به قدری زیاد می باشد که تقریبا می توان برای آن یک کتاب قطور نوشت. برای حل مشکلات نرم افزاری گوشی های خود بهتر است همواره از یک نمایندگی معتبر جهت تعمیرات آنها استفاده نمایید. قبل از ارائه گوشی خود به واحد تعمیرات سعی نمایید از گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید. نمایندگی تعمیرات موبایل  یکی از برندهای مطرح در عرصه تعمیرات گوشی های هوشمند شما را به دیدار از این مرکز دعوت می نماید. در این مرکز با استفاده از کارکنان متخصص و کارامد شما دیگر احساس بدی نخواهید داشت و مشکلات گوشی شما مسائل مربوط به نرم افزار آن بسرعت حل خواهد شد. در ذیل به ذکر برخی از خدمات جهت تعمیرات نرم افزاری موبایل می پردازیم.

 

خدمات تعمیرات نرم افزاری

رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری موبایل

رفع مشکل ریست شدن گوشی

رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل

سرویس اسپیکر گوشی

برطرف کردن مشکل سوختن هارد گوشی

رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از گوشی به کارت حافظه

عیب یابی مشکلات تصاویر گوشی و رفع آن

فلش نرم افزاری گوشی

حل مشکل قطع و وصل شدن لایتِ گوشی

 حل مشکل بوتوث موبایل

حل مشکل دوربین پشت موبایل

حل مشکل دوربین موبایل

حل مشکل روشن خاموش شدن موبایل

حل مشکل سوت کشیدن موبایل

حل مشکل نویز در صدا موبایل

حل مشکل وای فای موبایل

حل مشکل ویروسی شدن موبایل

حل مشکل کند کار کردن گوشی

فلش کردن، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار گوشی

انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات موبایل

بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی هوآوی

تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل

تعمیرمشکلات آنتن‌دهی موبایل

رفع مشکلات مربوط به سیم کارت گوشی

بر طرف کردن ارور های موبایل

ریکاوری هارد گوشی در واحد تعمیر نرم افزار موبایل

بازیابی اطلاعات موبایل

بر طرف کردن مشکل موبایل ضربه خورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *